Zion National Park 27-30 juli - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu Zion National Park 27-30 juli - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu

Zion National Park 27-30 juli

Blijf op de hoogte en volg LEST

29 Juli 2017 | Verenigde Staten, Springdale

In een woord: prachtig! Inderdaad Anette en Jan&Patricia wat een genieten. :-D. We staan op een camping in Springdale vlakbij de ingang van Zion Nat.Park. Inmiddels wel van plekje veranderd, maar hier kunnen we nog een nacht staan, aan de Virgin River. Gisteren hebben we de wandeling Angels Landing gedaan. Pittig, maar prachtig. De West Rim Trail tot aan Scout Lookout en vervolgens hebben Sanne en Esther nog een stuk van de Angels Landing gedaan. Toch wel beetje 'victory'-gevoel. Via kettingen kon je maar via een kant naar boven, maar daarlangs moet je ook weer naar beneden. Spannend, want hoe gaat het met het passeren. Als je dit gisteren had geweten mams.... Vandaag beetje rustig aan. Wie weet lukt het wat om te lezen: ik heb meer dan 80 boeken mee (handig zo'n e-reader), maar nog niet 1 bladzijde gelezen... Morgen reisdagje richting Bryce Canyon. Valt mee maar 120 km.

• 29 Juli 2017 - 18:07

Ali:

Wat prachtig allemaal. Maar neem ook voldoende rust, hoor!
    Je hebt vakantie, weet je wel...

• 29 Juli 2017 - 22:02

Patricia:

Ahhh, mijn hart gaat weer helemaal open...wij moesten ook van plekje wisselen en ook wij stonden één nacht aan de rivier...en nu op naar Bryce Canyon, weer zo'n prachtige belevenis! Enjoy!

• 29 Juli 2017 - 22:28

Wat een heerlijke
    Reis!

• 30 Juli 2017 - 17:38

Gerrit:

Geniet van jullie verhalen. Veel plezier

• 01 Augustus 2017 - 13:20

Mam Joke:

Gelukkig dat ik dat niet wist. De vlog is prachtig, fijn dat de paarden zo vlak langs de kant gingen. Esther dat was een flinke tik