Grand Canyon Nat. Park 1/8-4/8 - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu Grand Canyon Nat. Park 1/8-4/8 - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu

Grand Canyon Nat. Park 1/8-4/8

Blijf op de hoogte en volg LEST

02 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Tusayan

Eigenlijk best een beetje hilarisch: heb je een nieuwe camper met volledige inventaris, moet je midden in de nacht 2x het gas buiten aansteken. Goed bezig Leo in je pyjama! ;) KOUD ..Maar dan gaat ook nog eens de generator kapot en zet je koffie door eerst water te koken in de pan en dan via je koffiezetapparaat (dat aansluit op elektriciteit) netjes koffie te maken. HAHAHA.. -_-

Oja...

Door de tweede vlog is Sanne al haar foto's kwijt; geen foto's meer van de vakantie. Dat was wel een traantje waard. Gewoon dikke vette Karel Leonard 25xOtto Theodoor Eduard Nico!!!

Alle zeurderijtjes op een hoopje :p Het was een fantastische dag!
Ik (Esther) was eigenlijk best een beetje gespannen -excited- over wat er komen zou, want ik verwachtte woestijn, open vlakte en bergen, maar we kregen allemaal bomen. Wat komt er na de volgende bocht? PatsBoem en toen was het in een keer the end of the world. We gingen ook volledig naar het eind van de trail, Cape Royal. Overweldigend, een prachtig uitzicht! De foto's volgen uiteraard. Vervolgens kwamen we op onze camping waar we het 'uitzicht verpestten' voor Madelaine en Jack. Sorry sorry sorry! We werden wel 's avonds gezellig uitgenodigd voor een kampvuur met marshmallows. Tycho helemaal blij, want ons eerste kampvuur was met daglicht.

• 04 Augustus 2017 - 09:08

Majo:

Zo grappig dat je steeds meer Engelse woorden in je stukjes gaat gebruiken

• 04 Augustus 2017 - 09:10

Majo:

Nou moe, ik had een heel lang stukje getypt! Komt er maar 1 zin te staan. Het zal wel te lang geweest zijn?

• 04 Augustus 2017 - 09:11

Majo :

Ik probeer het vandaag nog even opnieuw te typen

• 04 Augustus 2017 - 09:20

Anette:

Wat toch leuk om Amerika opnieuw te beleven via jullie ogen. Zo herkenbaar allemaal!!! Wat is de Grand Canyon ongelofelijk groot he!!! Over het kwijtraken van de Amerika foto's kan Aniek meepraten. Toen wij weer thuis waren gingen we een stuk met de boot varen. Aniek liep de trap van de steiger af met in haar handen een stapeltje tijdschriften en daar bovenop haar telefoon. Die gleed dus van het stapeltje af. Stuiterde op de steiger om vervolgens met een plons in het water terecht te komen. Weg telefoon en weg foto's. Nou toen zijn er hier ook heel wat kornelissen Leonardo"s Otto"s enz enz. over de tong gekomen. Maar nog meer herkenbare situaties. Ook wij zijn bekenden tegen gekomen (mijn nicht en haar gezin die de route ook andersom deden). En ook wij hadden problemen met de camper die we uiteindelijk in Los Angeles hebben laten repareren. Toevallig allemaal dus. Nou genoeg geschreven, gaan jullie maar weer snel genieten. Groetjes van ons allemaal

• 04 Augustus 2017 - 09:48

Dick:

Balen voor Sanne maar jij Esther zult wel meerdere (!!) soort gelijke foto's hebben gemaakt, toch!
    En nu maar weer genieten van de volgende tocht.

• 04 Augustus 2017 - 13:15

Majo:

het lukt nog steeds niet om de vlog te bekijken... :-(
    Al verschillende keren met de hand ingevuld, maar niks

• 04 Augustus 2017 - 15:50

Natasja:

Wat ontzettend K*T Sanne van je foto's!!! Heel erg balen... :( En dat heb je allemaal voor ons over gehad om een vlog te maken... Shit man.
    Nouja gelukkig heb je het ook met je eigen ogen gezien en dat blijft vast op jet netvlies staan ;)

• 04 Augustus 2017 - 15:56

Wilga:

Heel heel heeeeeel erg jammer Sanne! Maar ik hoop dat jouw moeder/vader of Tycho ook foto's heeft gemaakt dan heb je toch nog iets. Blijf genieten!
    Wat weer een belevenis, prachtig!

• 05 Augustus 2017 - 12:02

Mam Joke:

jammer Sanne, maar de foto's en filmpje vanuit de helikopter zijn geweldig.