Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, België van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, België van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Sanne en Esther

Blijf op de hoogte en volg LEST

16 Juli 2017 | België, Schiphol

Zo! Dat was een 'lekker' stresssss begin van onze vakantie..
De wekker verkeerd gezet: ipv opstaan om 04:25, ging de wekker om 05:25 uur. Oeps! Natuurlijk hebben we hard gezongen voor Sanne, Happy Birthday Sanne?. Hierna hebben we gauw wat eten naar binnen gepropt, alle handbagage ingepakt en als de sodemieter weggeraced. Dan is een checklijst wel handig, nadenken lukte niet meer. Op de weg was het gelukkig heel rustig.
Toen we op Schiphol kwamen, hebben we onze ogen uitgekeken. Zoveel mensen! Enorme wachtrijen en iedereen loopt je voor de voeten, op je voeten en op je hielen. Een groot voordeel: we hadden gisteren al online ingecheckt. Dit scheelde zoveel tijd, vandaag hoefden we ze alleen maar te scannen. Hierna moesten we in de lange rij gaan staan voor de bagage. Het wachten kon beginnen. Wat een geluk, vlak voor ons ging een afzetband open en ineens stonden we vooraan. We konden dus snel onze koffers kwijt.
Vervolgens direct door naar de douane. Wisten jullie al dat er nieuwe bodyscanapparaten zijn? In een koepel stappen, armen omhoog en 3 seconden stilstaan. Helaas, dikke pech, 1 koffer moest opengemaakt worden. Er zat iets onbestendigs in en er stonden ineens allemaal beveiligers om ons heen. De koffer moest opengemaakt worden. Wat bleek, het ging om een internationale stekker, hahaha. Verder geen problemen.
Nu wachten, om 11:55 boarden. We vliegen om 12:35. De spanning stijgt ( ;) ).
)

  • 16 Juli 2017 - 11:56

    Wilga:

    Haha hebben jullie toch nog lekker een uurtje langer geslapen en hoefde je minder lang te wachten op Schiphol!
    Sanne, je hebt een mooie lange reisverjaardag!
    Goeie vlucht! xxx

  • 16 Juli 2017 - 13:09

    Jessica:

    Goed begin

  • 16 Juli 2017 - 13:36

    Majo:

    Oh jee.....wat balen! Zal je altijd zien, het hele jaar sta je op tijd op en zet je de wekker goed, en nét op zo'n dag gebeurt je dit! Grrr. ..
    Gelukkig alles op tijd gehaald!
    Goede vlucht gewenst en ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's!

  • 16 Juli 2017 - 13:38

    Majo:

    Enne.....Sanne, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Toen ik deze reis naar Amerika maakte, vertrok ik ook op mijn verjaardag

  • 16 Juli 2017 - 13:38

    Majo:

    Enne.....Sanne, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Toen ik deze reis naar Amerika maakte, vertrok ik ook op mijn verjaardag

  • 16 Juli 2017 - 13:38

    Majo:

    Enne.....Sanne, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Toen ik deze reis naar Amerika maakte, vertrok ik ook op mijn verjaardag

  • 17 Juli 2017 - 14:34

    Jan En Patricia:

    Wat een horror scenario! Weinig tijd gehad om te genieten van het begin van de reis, maar dat gaan jullie nu vast helemaal goed maken. We wensen jullie een fantastische en relaxte reis en leuk dat we een beetje mogen meereizen. Sanne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je kunt je geen mooier cadeau bedenken dan dit avontuur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

LEST

Leo Esther Sanne Tycho

Actief sinds 18 Mei 2020
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 9315

Voorgaande reizen:

18 Mei 2020 - 31 December 2020

Mijn eerste reis

16 Juli 2017 - 12 Augustus 2017

Amerika

Landen bezocht: