Bryce Canyon Nat. Park 30/7-1/8 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu Bryce Canyon Nat. Park 30/7-1/8 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon Nat. Park 30/7-1/8

Blijf op de hoogte en volg LEST

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Niet te filmen: we waren al super vroeg op de camping Ruby's Inn zijn alle 168 plekken al bezet. Maar we kunnen nog wel op Minnie's Park achter de lodges van het Best Western hotel. Toch maar gedaan want nu zitten we direct aan de ingang van het nationaal park en kunnen we direct gebruikmaken van de pendelbus. Laten we lekker de camper staan. Uitgestapt hadden we het met 27 graden gewoon even koud. De afgelopen dagen was het wel 10 graden warmer. Inmiddels wel weer gewend, eigenlijk wel erg lekker, hihi.
Wat een toeval, Amerika is zo groot en dan komt daar ineens Nikki Kloosterhof aanrijden met haar ouders (ook Winsumers). Zij zitten in een van de lodges. Even lekker onze vakantie-ervaringen tot nu toe gedeeld. Zij gaan naar Zion hierna en wij naar de Grand Canyon, net het rondje andersom. Zo vroeg waren we al hier dat we vanmiddag nog de Navajo Loop hebben gelopen. 2 km lange rondwandeling die 150 m steil naar beneden zigzagt en eindigt kronkelend tussen de kloven en rotsen. Ai ai we moesten ook weer naar boven, was pittiger dan gedacht. Verder rondgelopen langs het 'Amphitheater' gewoon adembenemend! Het laden van de tweede vlog lukt nog niet, maar de derde vlog is ook al in de maak :-). Hopelijk komt die wel gauw.

• 31 Juli 2017 - 08:48

Majo:

Wat een mooie foto van jullie!