5-7 aug Joshua Tree Nat. Park - Reisverslag uit The Plaza, Verenigde Staten van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu 5-7 aug Joshua Tree Nat. Park - Reisverslag uit The Plaza, Verenigde Staten van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu

5-7 aug Joshua Tree Nat. Park

Blijf op de hoogte en volg LEST

07 Augustus 2017 | Verenigde Staten, The Plaza

Sanne: "Wauw het is hier zo cool!" Leo: "Cool? COOL?!?! Het is hier vet heet!!" Tycho: Vet?! Het is hier hartstikke droog hoor!"
Wat een prachtige omgeving, maar wat warm. De Grand Canyon hebben we verlaten met 15°C en regen, brrrrr! Na 3 uur rijden, komen we aan in Needles. Midden in de woestijn met 42°C. Dit was even heftig, dus afkoelen in het zwembad. Hoopten we! Zwembad was ook warm...-_- Maar we hadden wel een camping met desert view ;) En wij als Nederlanders waren getuige van regen in de woestijn. Het stelde niks voor, maar toch :-) hahaha. Al vroeg vertrokken richting Joshua Tree, campingplek vastgelegd (gelukkig weer met zwembad) en op naar Joshua Tree National Park! Een prachtige tour, maar wel in de camper met airco. Mooie dingen gezien. Ook gewandeld, maar niet te lang. Erg grappig: Sanne en Tycho bleken klimaapjes te zijn, hihi. Vooral bij Skull Rock, Hall of Horrors en Hidden Valley was Leo ze af en toe kwijt en enigszins bezorgd.
Oja, hebben wij weer.. Zomaar in de middle of nowhere moeten wij wachten op de trein. En wat voor trein! Dat duurde wel eventjes, standje relaxed 'we hebben toch vakantie'.

• 07 Augustus 2017 - 16:29

Natasja:

Ik had bij het vorige verslag precies het zelfde als Majo had. Ik had een stuk getypt maar er kwam maar één zin te staan.. Hopen dat die nu alles plaatst!
    Wat een verschil qua temperaturen zeg! Wat een overgang moet dat geweest zijn.. Jammer dat het zwembad dan niet lekker koud was.
    Wat ook weer een prachtige mooie foto's zeg! Heerlijk! Geniet er nog even van !

xxx

• 07 Augustus 2017 - 18:05

Ali :

Wat een apart gebied! En bijzondere bomen... En dat temperatuurverschil.. nou, dat merk je hier gelukkig niet zoveel.. vrij constant , ca. 22 graden.
    Mooie natuur zien jullie! Tja, woestijngebied, daar kan het heet en ook koud zijn.
    Nog een dag of wat en dan zit het er op. Maar dit pakken ze je nooit meer af!
    Nog even genieten!

• 07 Augustus 2017 - 23:07