8-10 aug Los Angeles - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu 8-10 aug Los Angeles - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van LEST Schuuring - WaarBenJij.nu

8-10 aug Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg LEST

10 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Santa Monica

8 augustus onze kamper na 3 weken weer ingeleverd. Zo veel gezien en gelukkig verder geen 'grote' problemen meer gehad. Leo moest nog wel een paar keer midden in de nacht naar buiten om het gas weer aan te steken, maar daar werd hij zeer handig in ;-). Zo'n 3600km gereden, maar was vrij relaxed.
Met een shuttle werden we naar het vliegveld gebracht, waar onze minivan klaarstond: we gingen voor de zwarte Dodge (voor Aron: het is een Grand Dodge Caravan. Super cool met allerlei luxe snufjes!)
Nu was het nog een klein half uur rijden naar onze suite in Double Tree suites Santa Monica.
Heerlijk 's middags op het strand geluierd, naar de beroemde pier geweest en een drankje gedaan.
The walk of Fame in Hollywood stond bovenaan de lijst van Sanne en die hebben we dan ook helemaal gelopen, zelfs een stuk 2x we konden de winkel forever21 niet meer vinden. Haha, we keken ook naar beneden ipv naar boven. Nu zijn we in Universal Studios Leo en ik zijn 'kotsmisselijk' van de minions ride en the Simpsons Ride. We wachten nu rustig op de kids die nog even naar Shrek 4-D gaan. Werkelijk nergens last van, die twee! De studio tour was echt super super gaaf! In het vliegtuig de film Kingkong gezien en nu zaten we gewoon in een scène: wauw. Als klapstuk eindigden we met de act van Harry Potter. Dit was toch echt een fantastisch eind. Je loopt door het kasteel en komt werkelijk in verschillende ruimtes. Voor de kenners: ook hier lopen de geesten van schilderij naar schilderij: fantastisch. Tsja, en dan de act zelf: je lijkt gewoon te vliegen en je doet mee met het bezem-vliegspel! Dan met een noodvaart naar beneden en dan weer op de kop. We hebben het overleefd (nog een beetje gammel...), maar we hadden deze niet willen missen. Een mooi einde van een prachtige en fantastische vakantie :-D!!

• 11 Augustus 2017 - 08:41

Dick:

Geweldig wat jullie allemaal hebben gezien. De tijd vliegt nietwaar maar de herinnering blijft (met hulp van foto's en filmpjes).
    Een goede reis terug.

• 11 Augustus 2017 - 09:20

Mam Joke:

Prachtig en ook van mij goede reis terug.

• 11 Augustus 2017 - 09:22

Ali:

Leuk, om dat ook nog allemaal te zien! Wat een indrukken, wat een verhalen houden jullie over aan deze mooie vakantie! Goeie terugreis!

• 11 Augustus 2017 - 09:31

Majo:

Super allemaal! Nog een foto van de auto?
    En jullie gaan toch nog wel naar Venice Beach?

• 11 Augustus 2017 - 13:35

Wilga:

Bedankt voor alle verslagen en het "mee"beleven van jullie vakantie, super mooi! Geniet nog even en goeie reis terug! Liefs

• 11 Augustus 2017 - 15:25

Jan En Patricia:

Wat een fantastische reis en een gevarieerd programma! Bedankt dat we een beetje mee mochten. Voorspoedige thuisreis! X